Hanımlar ikinci gebeliğim benim bi tane oğlum var 4 yaşında kardeşi olacağı için çok mutlu ama ben doğduktan sonra aralarında haksızlık yapmaktan oğlumu üzmekten çok korkuyorum siz ne gibi önlemlerde bulundunuz bide kardeşin sana hediye getirdi olayı doğumda hediye almak nekadar doğru fikri olan varmı