Ysmn_11 Fadiiik canım benim de bir hafta oldu bence erken 10 ile 14 günde öğreniliyor die biliyorum bir kaç gün sonra tekrar yap istersen Allah gönlüne göre versin
F_NUR_K-S Fadiiik Yan erken ama döllenmeyle alakalı. Ben 4 gün kala yapmıştım silik çzgi çıkmıştı bende
Berryberryberry [bilinmeyen] iki gebeliğimde de 5 gün erkenden hissedip test yaptım. Sadece pozitifse ikinci çizgi çok silik çıkıyor. Hatta ilkinde testi yapıp tek çizgi diye çöpe attım yarım saat sonra gidip çöpten aldım bakmak İçin çift çizgiydi 🤣
Gof 13 kasım son adet tarihimdi dayanamayıp sürekli test yaptım resmen 3 günde bir yaptım diyebilirim 🙊 9 aralıkta erken gebelik testi yaptım tekrar o zaman çıkmıştı ☺️☺️☺️ Fikir olur belki 🤷🏻♀️ Hayırlısı olsun… dünyanın en zor beleşiyi 💕
Gof 13 kasım son adet tarihimdi dayanamayıp sürekli test yaptım resmen 3 günde bir yaptım diyebilirim 🙊 9 aralıkta erken gebelik testi yaptım tekrar o zaman çıkmıştı ☺️☺️☺️ Fikir olur belki 🤷🏻♀️ Hayırlısı olsun… dünyanın en zor beleşiyi 💕