bebegimmm16 Adet gecikmemin 6. Günü test negatif. Yumurtlamayı 28-29 nisanda gördüm baya koyu çıktı bi hafta kadar ama en koyusu 28 nisandı. Böyle adeti geçtiği halde çok geç öğrenen var mı? Normalde adetim hep düzenliydi 😓
Rabia95 bebegimmm16 ben geç döllenmeyle hamile kaldım, son regl tarihim 21 ocaktı, Şubatta olmadım gecikti 27 şubatta yaptım negatifti. 5 martta yaptım pozitifti, 4 haftalık gebeymişim. 10 şubatta döllenmem olmuş. İnşallah sanada nasip olur 🙏🏻
GizemAykut bebegimmm16 merhaba canım benim kan testinde bile negatifti kan testinden 14 gün sonra hamile olduğumu oğrendim gec döllenme olabilir inşallah hamilesindir 💜😊
Deletedmom95 bebegimmm16 bende gebe kalmadan bir ay önce adetim 1 hafta uzadı test yaptım negatifti sonra da adet oldum zaten. Belki stres falan yapmışsınızdır o yuzden geçikmiştir. Biraz daha bekleyin olmadı kan verin. Gebelik testleri her zaman doğru çıkmıyo
Zeynep_adem58 bebegimmm16 ben ben 😂bnim gunum gecti test yaptim negatif 4 gunum gecti negatif 6 gunum gecti negatif 13. Gunde silik cizgiyle pozitif beta hcg 70 cikti 3 gun sonra 562 ye yukseldi ondan 2 gun sonrada 1948 olmustu henuz daha kese kalp atim gormedim gidemedim doktora persembede onun icim gidicem bakalim sonuc ne cikicak supriz bi hamilelik oldu dogrusu iyice umidi kesmistim negatifleri gorunce
NzlcnSrhn bebegimmm16 ben de yapmıştımm test negatif çıkmıştı sonra hala gelmedi adetimm 10 gün fln gecikmişti testte silik çıktı direk kan verdmm 1 aylık hamileydm☺️
Ysmn_11 Rabia95 regliden kaç gün önce yumurtlama gördünüz hatrliomsnz ben on gün kala yumurtlama gördüm olursa geç döllenmemi oluyor
hava123 Rabia95 ciddimi ya 😳ne guzel ben ılı aydır adet olmuyorum sogan suyu ve tarlusal kullanmama ragmen 😔
Rabia95 [bilinmeyen] vallahi hiç takip etmedim. 3 ay önce düşüğüm vardı eşimle sadece iki kere korunmasız birlikte olduk, sonra dedik ki bu ay değil önümüzde ki ayı değerlendirelim. Ama o 2 günde tutmuş. Ama reglime az vardı sanırım. Bi 10 gün max.
bebegimmm16 [bilinmeyen] kuzum inşallah benimde böyle olur [bilinmeyen] kuzum inşallah ya çol sağol umarım senin gibi olur 😍
bebegimmm16 Deletedmom95 bende bugün adet oldum kuzum bi hafta geçti bu ay ilk defa inşallah bir dahaki ay olur 😍 bende gebe kaldığım zaman bir ay öncesi adetim yine gecikmişti bi sonraki ay hamile kaldım ama kürtajla sonuçlandı 😢 inşallah bu ay sağlıklı hayırlı güzel haberler alırız ♥️♥️😍♥️
Rabia95 hava123 bende çok geç regl oluyordum normalde de 3 ay bile olmadığım oluyordu, 2 ayda bir oluyordum genelde. Ama aktarda kendime bi karışım yaptırmıştım. Tadı iğrençti ama bi kere içtim çözdü galiba
hava123 Rabia95 kuzumm hayıt civan perçemi aslan pencsi karısımından olusan bisey var onuda ıctım yok😔olmuyorum ıste
Rabia95 hava123 benimkinin içine iki ot daha kattı, stresmi oluyorsun dedi onun için bişey kattı. Bilmiyorum tabi kader herkesin vakti zamanı var. Hayırlı zamanda kucağını doldurur Rabbim inşallah 🙏🏻 Hayıt otunu da balla karıştırıp yemiştim her sabah bi kaşık