[bilinmeyen] Sevgili adaşım hiç korkulacak bir şey değil. Kadın doğumcu seni dahiliye veya endokronoji doktoruna yönlendirir. O nedenle hemen yarın bu ikisinden birine gitmelisin. Bir ilaç verir içersin ve her şey düzelir. Hatta benim aşırı kilo almamamı da tiroid ilacı sağladı sanıyorum. Sadece acele etmen lazım. Benimki ilaçla 1,5 a düştü. Sıkıntım yok