Omerinzevcesi 38+1 olduk oğluşumla çatı darlığı sebebiyle sezaryen olacağım Çarşamba günü çok endişeli ve heyecanlıyım sezaryen sonrası mutlaka şunu yap diyebileceğiniz bir şey var mı 😊
ilkbahar Omerinzevcesi sağlıkla gelsin inşallah ☺️daha önce hiç sezeryan olmadım ya sen sezeryandan sonra diyeceklerini merakla bekliyoruz ☺️😃
Omerinzevcesi [bilinmeyen] Benimde ilk doğumum olacak yaşadığım tecrübeyi mutlaka paylaşıcam sizlerle 😊