Her gebelik süreci gibi her doğum süreci şekli ve sonrası da kişiye ve bebeğe özgüdür. sizin için en uygun olanını doktorunuz söyler zaten. Çok fazla doğuma şahit oldum kendimde yaşadım. Kimisi normale zor der kimisi sezeryana bu biraz kişiden kişiye değişen birşey başkalarının her yaşadığı sizinde başınıza gelecek diye birşey yok. O yüzden kötü yorumlari onemseyip şimdiden germeyin kendinizi. Doğum şekliniz ne olursa olsun önemli olan şey sizin uyumlu olmaniz. Ne kadar uyumlu olursanız işler okadar kolay ve sorunsuz ilerliyor buna inanın. Bilinmeyen korkusu kolay değil biliyorum ama olabildiğince sakin olmaya çalışın. Emin olun yaşadıklarınizi zorlu hale getiren en büyük etken stres ve panik. Umarım herşey çok güzel olur sağlıkla alırsınız kucağınıza bebeğinizi. Şimdiden hayırlı olsun.