Benimde şekerim yüksek dün yaptrıdım ikinci gebeliğin ilk de vardı 11 sene ara var yine şekerim yüksek diyet yapılması gerekiyor ben risk olduğunu bildiğim için baştan belli dikkatli besleniyorum ama yinede yüksek eğer yüksek çıkarsa diyet yapılıyor yüksek şeker bebeğin ciğer gelişimini organ gelişimin etkileyebiliyor erken Doğum riski var ben ilkinde 8 aylık Doğum yaptım eğer diyetle düşmezse inisulin iğne veriliyor