Vucut genisledigi icin cildimiz geriliyo ve batma hissi gibi kasintilar oluyo. Ne yaparsam yapayim gecmedi. Bol su, vazelin, bebek yagi, hindistan cevizi yagi vs. Hicbiri bana fayda etmedi resmen derim soyuluyo artik bacaklarim pul pul oldu. 14-15. Haftalarda basladi yanlis hatirlamiyosam. Simdi 31 olcaz hala ayni 🤷🏻♀️ Doktorum excipial lipo verdi, her dustan sonra ve gun icinde suruyorum sadece o rahatlatiyo, yogun bi medikal nemlendirici. Kesin cozum degil ama doguma kadar boyle devam edecek muhtemelen. Bide dus alirken liflenmeyi biraktim iki haftadir, o da beni rahatlatti. Sivilcelenmem cok artmaya basladi cunku. Butun vucudumun derisi acayip reaksiyonlar veriyo, asiri hassaslasti. Yuzum inanilmaz yaglandi ve sivilcelendi ustune bide dokulmeye basladi 🙄 hormonlar canim gecmis olsun. Sicak suyla yikanmamaya calis, vucudu daha fazla kuruttugu icin kasintiyi artirir, liflenmek keselenmek hassaslasan cildi daha cok yipratir. Kurutmayan bi sabunla elinle ovalayarak yikan. Bide excipial lipo tavsiye ederim.