Semanur27-K canım ben yaptım sana yardımcı olayım🤗 eğer testlerin elindeyse adetin bitince hemen diğer gün başla ve telefona güvenme çünkü bazen adetten 2-3. Günde bile yumurtlama gören var. ( mesala ben 11.-12.-13. Gün yumurtlama gördüm telefona bakınca 17. Günü gösteriyordu) sabahları ilk idrar dışında 8-10 arası öğleden sonra 13-17 arası akşamda 20-22 arası testleri yapabilirsin ama baştan hangi saat diliminde başladıysan öyle devam et ve testi yapmadan 2 saat öncesi sıvı alımını bırak. Gün gün bi yere not al veya yapıştır. T çizgisini c den daha koyu yada aynı koyulukta gördüğün an yumurtlama o gün dahil sonraki iki günü de daha değerlendir bi gün ara ver diğer günü değerlendir teste de devam et çatlamayı görene kadar🤗