1nisan1996 tabi ki de inşaâllah hamiledir ben aksini söylemedim. Ama aynı şeyi ben de yaşadım ve umutlanıp sonradan hamile olmadığını gördüğünde insan yıkılıyor. Sadece içime doğuyor sen hamilesin demek insanı umutlandırır ama sonunda üzülebileceğini hiç hesaba katmıyorsunuz demek mi