Gizemhande Selam arkadaşlar 34+3 günlük hamileyim son zamanlarda çok fazla kasılmam ve sancı oluyordu bugün acile gittim 2 sefer nst çekildi ve düzenli sancılarım çıktı 1000 mg lik serum verdiler yatış yapalım dedi doktor evde de beni bekleyen oğlum olduğu için kabul etmedim iğne verdi 5 tane onları vurunucam erken doğum olmasın diye . Bu haftalarda sancısı olup kaçıncı haftada doğum yaptınız acaba belki yaşayan vardır diye buraya sormak istedim
semdem1 Gizemhande bende burda bekleyeyim, 34. Haftama gireceğim sancım yok ama oladabilir 🤷🏻♀️ sağlıkla kucağınıza alın miniğinizi ❤️
ummomerbera Gizemhande 28. Haftamdan beri benimde düzenli sancilarim oluyordu sürekli serum iğne vuruyordum. Ciğer geliştirici ignede vuruldum. Erken gelmesini bekliyorduk henüz bişey yok çok şükür 37+6 yım şuan.
Irem_duz Bende 33 haftalik hamileyim . Aynisi bendede oluyo rahmime agri giriyo yuruyemiyorum bile . Sanci giriyo belime agri giriyo yrn hastaneye gdcm bklm
Belmaaa [bilinmeyen] ay çok geçmiş olsun ben de 34+2 yim yarın randevum var ve sizin gibi akşamları çok kasılma oluyor inşallah zamanında doğarlar 😔🙏🏻
Ellans [bilinmeyen] bende 32deyim ve bgn özellikle kasıklarıma kramplar bi değişik ağrılar çektim. Sancı mı oluyor acaba dıye araştırıyordum.erkenmi benimki bilemedim.yarına randevu aldım doktordan. Nst kac cıkınca sancı oluyor bilginz varmı ?
Gizemhande Ellans benim de o haftada vardı doktor kontrolüm olduğu halde nst ye sokmadı doktorum artık dün dayanamadım acile gittim.nst de 30 dahi çıksa çok ufak sancı demekmiş benim dün 80 ve 100 lerde dedi doktor ve duzenliydi
Gizemhande Ebrar18 bebek bı yerde toplanıp rahim kasılıyor ve kasıklarım da baskı ağrı oluyor belim hamileliğimin başından beri agridigi için belimden vurdu diyemiyorum yani
SeherrG 35+1 deyim bende de benzer durumlar var, ama dayanılmayacak kadar değil, inşAllah vaktinde sağlıkla alırız kuzucuklarımızı kucağımıza 🤲🏻🤲🏻
Belmaaa Gizemhande ben de bayramı geçireyim diye dua ediyorum bir de annem gelmeden bebişim de gelmese 🙏🏻