Hulyya mugge123 38+3 olduk bizde suanlik bizdede bir şey yok sadece adet sancısı gibi arada kasılma ağrı var
BHR14 mugge123 38+2 olduk ama sancılarım artıcağına daha çok geçiyor. Son haftaya kadar kasık ve vajina sancısından ölüyordum şimdi tık yok maşallah.🙄🙄 Kendimi gayet dinç ve ağrısız hissediyorum. bebeğim 3.600 olmuş dedi doktor 2 gün önce. bu gidişin sonu hayırdır umarım.😓😅
Songsong 38+4 ben yarın sezeryan ile dogurucam insallah🥰🥰🙏🙏🙏baskılar arttı tabıkı icimden tam vaktı gibi geçiyor bakalım herkes saglıkşa doğursun insallah.benim catım uygun degıldı,zaten korkuyordum da🤣istediğim gibi oldu inssllah sütümüz gelır hemencek
bbeyzabozaslan Hiç bişey yok bekliyoruz squat yapıyorum deli koyun gibi geziyorum bağdaş kurup oturuyorum. 38+1″ çarşamba kontrol var bakalım kızım ne zaman gelir