Bende 3 gündür aynı şeyi yaşıyorum . Delirmek üzereydim artık. Sirkeli su pek işe yaramadı . Pişik olduğunu düşünüp bebek pudrası kullandım ama o da işe yaramadı. Her lavaboya gittiğimde iç çamaşırımı değiştirdim , iç çamaşırımı ütüleyerek giydim falan ama bana mısın demedi. En sonunda doktoruma sordum. Bi krem verdi. 28. Haftamdayım bu Arada . Günde iki kez dünden beri kullanıyorum . Rahatladım çok şükür . Hala hafif kaşıntı var ama çok nadir ara ara vuruyor . Mantar sanırım. Doktorunuza danışın en güzeli. 🌸