karakusberna19 daha çok erken ben devlet hastanesine gittim 5 haftalık ken kesmeyi gördü boş veya dolu demedi hemen tm kalka bilirsin dedi sonra 9 haftalık ken Bi daha gittim başka doktor kanimdan bakti bebek görünmedi altdan bakti göründü ve cok mutlu olmuştum daha çok erken korkma biraz daha büyüsün öyle git bakalım işallah görürsün