Baharbal Solinim neden içme gereği duyuyorsun ki glikoz gazoz gibi bişey benim içtiğim çilekliydi içimi oldukça kolay
snm_ Solinim bunun en sağlıklı cevabını doktorun verir canım. Sonuçta bilemiyoruzki ilaçların kimyasal içeriğini 🤷♀️ Bence doktoruna danışmalısın 🙏
Solinim Baharbal normalde çok kötü oluyorum ilaç içmediğim zaman o yüzden canım hani engel olurmu diye
Nefes_Ela Bende seker yüklemesini 3 gun once yaptırdım benim içtiğimde çilekli gazoz gibi bıseydi içerken zorlanmadim ama içtikten sonra bekleme süresinde 2 saat içinde mıgde bulantısı ve halsizlik yaşadım..
NLN3467 Merhabalar kaçıncı haftada yapılıyor ve ne zamana kadar yapılması gerekiyor şekele yüklemesinin bir çok kişi açlık tokluk baktırmak olur diyorlar ama doktorum yüklemeyi tavsiye ediyor kafam karıştı.
Nefes_Ela NLN3467 ben virüsten dolayı hastaneye gidemedim oyuzen 28. Haftada yaptırdım ama 25. Haftadan sonra yapılıyor diye biliyorum :)
Baharbal NLN3467 sana öyle diyenler doktor değil kendi tavsiyelerini söylüyorlar hiç bi bilgileri yokken konuşuyorlar doktorlar senelerce okuyup çalışıp sana öyle tavsiye veriyorlar