[bilinmeyen] cuma günü biraz kendimi yordum. Cuma akşamından cumartesi gecesine kadar hareket etmedi hiç. Tatlı yedim, su içtim, soluma yattım, müzik dinlettim, göbeğimi dürttüm hiçbir şekilde hareket etmedi. 26 haftalığız bu arada. Doktorumu arayıp bilgilendirdim. Hemen hastaneye geçmemi istedi (yasak vardı ama hiç bişey olmadı. Olsa bile hastane işi sonuçta) kalbimiz ağzımızda gittik. Neyse ki uyuyormuş 🤦🏻♀️ Doktorum pazar günü de takip et, hareket azsa tekrar gel daha detaylı bakalım dedi. Kendini fazla yorduysan olabilir. Ama böyle durumlar ihmale gelmez bence. Doktoruna danışıp gel diyorsa gitmelisin Allah korusun