Kevserozcyln 3543Zz doktora gittinmk peki ne dedi ben sanciyla birlikte cekiyorum bebeğe zarai olmaz insllh
merve90 ben 2 sene önce idrar yolu enfeksiyonundan dolayı böbreğimde büyüme oldu stent takıldı en son ama ağrıdan yürüyemiyodum artık
3543Zz Kevserozcyln doktora gitmedim daha bu hafta detaylı ultrasonun var ondan sonra gitmeyi düşünüyorum 2 gün ağrı fazlaydı bugün bişey yok belki diyorum ayaklarımı üşüttüm ondandır ama gidince sorcam