Ebru-123 17 haftalik hamileyim kasiklarimda şiddetli batma ve agri var .daha once de boyle olmus tu. Idrar yolu enfeksiyonu demisti doktor .bu durum nasil tedavi edilebilir..böyle bir durum yasayan varmi
Heyda Ebru-123 doktor normalde bu durumlar için toz veriyor ama sen günde 3 litre su içmeyi ihmal etme . Enfeksiyon kapmamanın ve korunmanın yolu su içmektir.
_defnee Ebru-123 Hamileyken hep yaşadığım bir sorundu Ne yapsam geçememişti ama bol su içmek iyi geliyor
Minigimm2020 Ebru-123 bende 17 haftaligim ayni sekindeyim keisn enfeksiyon benimkide yarun gdicem insallah doktora
CananAkdag Ebru-123 Bu enfeksyondan ben çok çektim hamileliğimin başlarında su içemiyordum buda etken oldu ama hamilelikte enfeksyona daha açık oluyormuşuz. Antibiyotik dedavisi gördüm 2 kere 25. Haftamdan beri çık şükür günde 3 litre su içiyorum ve enfeksyon olmadım
Ebru-123 Heyda tek kullanimlik toz iki defa.kullandim ama etkisi pek olmadi .kültür ornegi diyorlar onun nasil yapildigini biliyor musunuz
Mersinh Ebru-123 kültür için normal idrar veriyorsun. İlaç kullanmak istemiyorsan bitkisel cisto care denen bir takviye var onu alabilirsin. Ve herkesin dediği çok doğru bol bol su.
FrdCn _defnee 10. Haftadayım bende maalesef sürekli yanma yaşıyorum bende çok can sıkıcı ve yakıcı birşey gerçekten 😔 inşallah bir an önce geçer 🙏🏼
Ebru-123 Minigimm2020 erkenden gitmeniz de fayda var ilerleyince tedavisi de zor oluyor diyorlar .7.haftamdan beri gidiyorum hala gecmedi
CananAkdag Ebru-123 Eğer ilacı soruyorsan inan zararı yok enfeksyonun vereceği zarar daha fazla erken gebelikte düşük ileriki dönemde erken doğum ve bebeğe enfeksyon geçme riski ilaçtan korkma.
Ebru-123 CananAkdag evet ilactan bahsediyorum. Gidicem insallah yarin .tedavisi ne ise raziyim artik .dayanamıyorum artik bu agriya batmalara
CananAkdag Ebru-123 Geciktirmemekte fayda var ve doktorun yönlendirdiği ilaçlar dışınca başka birşeye yönlenmemeni tavsiye ederim hamileliğimde
Heyda [bilinmeyen] enfeksiyonu gecirmeyen hamile yoktur. Ben 25 haftalıkken 1 hafta hastanede yattım bu yüzden , doktorumun sözünden cıkmadım allah sukur 34 haftadayız. Doktorunuza mutlaka danısın ve suyu lütfen ihmal etmeyin ..