OguzKaan arkakadaslar merhaba herkeze yarin doktra kontrole gidecegim.40 +4 oldum acaba doguma alirlarmi beni sancim.yok.belirti yok cokta korkuyirum.bebegime birsey olcak.die artik dogurmsk istyrum.ama ne sanci ne acilma var ne yapacagim.iyi ce bunaldim🤔🤔😥
ftmk OguzKaan benim de 40 +4 haftamız aynı 3 cm açılma var salı yatış dedi ama sancı su kanamam hiç birşey yok suni verecekler galiba ondan da korkuyorum 🥴