Kızlar merhaba, ilk gebeliğim şimdiye kadar herşey yolunda ve sağlıklı ilerliyordu. 28+3 Haftamda çok yorulduğum bir günün akşamında vajinada doluluk hissi kasık ağrısı şikayetiyle doktorumla görüştük, muayeneye gittiğimde vajinit olduğumu ve serviksimin 14.mm kısaldığı ve rahim boynunda hunileşme teşhis kondu. Doktorum enfeksiyon sebebi ile olabileceği için ilaç yazarak ertesi gün kontrole çağırdı. Ertesi gün 12 mm inmişti ve beni hastaneye yatırdı. Serum ve fitil tedavisi ile ertesi gün 16 mm’e çıkmıştı. Beni taburcu etti istirahat verdi ve bir hafta sonrasına çağırdı. Bu olay beni çok üzdü ve inanılmaz stresliyim. Günler geçmek bilmiyor. Bebeğim henüz 1.300 gr çok minik. Bu tür nir olay yaşayan ve vaktinde doğum yapan, bana tavsiyede bulunacak arkadaşlar var mı?