Nuur1107 çok önemli. 2,5 seviyesinde olmalı bebeğin gelişiminde önemli bir rol oynuyor zeka gelişiminden metabolik olaylara kadar… ihmal etmeyin, mutlaka düzenli olarak kontrol edip ilaç dozunu doktorunuzla düzenleyin. Hamileliğin başından beri ben de kullanıyorum, ilaca rağmen benim de yükseldiği zamanlar oldu ve dozu artırdık şu an 75 mg kullanıyorum.