70 kiloyla doguma girdim ama hiç göstermiyodum kilomu iç karnım galiba genişmiş ben M aldım tam oldu ama her markanın bedenleri aynı olmuyor eşim ikinci almasında farklı marka almış aynı m beden küçük geldi sıktı lastik yerleri bide doguma yakın alın derim kilonuza göre