[bilinmeyen] bende kizken olmustu her iki tarafida nasil kormustum hatta erkek oluyorum sanmistim aglamistim 🤣🤣🤣 kimseyede bise diyemedim gecti galiba akinti enfeksiyon dan oluyor geciyor sisligi ama sistigi icin fazla et kaliyordu sanki obezite birisi zayiflar etleri sarkar ya onun gibi ama fazla degil tabi 😂