Şuan 28+4 üz tam 28 de iğne oldum 4 gün önce. Doktorum önerdi önermede değil aslında yapılacak dendi, negatif cıktığı için sonucumuz. Eczacılar odasına yanlış söylemiyorsam o iğneyi recete ile yazdı çok çok cüzzi komik bir rakama aldık sağolsun🙏 normalde evet ücreti 400/500 gibi demişlerdi öncesinde hazırlıklı gitmemiz adına sorduğumuzda🤷🏼♀️. Her ilde böyle oluyormu prosodür vs bilmiyorum ama özele gidiyorum yardımcı oldu doktorum ben herhangibir talepte bulunmadan gittik dedigim ilacı buzların içinde 1.5 2 saatte getirttiler hastahaneye alıp geri döndük orda hemencik vurdular. En azından danışmak adına doktorlarınıza bilgi yardımcı olabilir kızlar öyle bir imkan varsa neden okadar ödeme yapalım başka ihtiyaçlarını temin etmiş oluruz bebişlerimizin aklınızda olsun 😊 Hepimize hayırlı doğumlar🙏🙏🙏