Ylcnbsr Öncelikle herkese hayırlı doğumlar diliyorum.. hamile olduğumu öğrendiğim ilk andan itibaren hep sezeryan istedim çünkü aşırı derecede korkuyordum eşimde her zaman beni destekledi💕 hamile olduğumu öğrendiğim an aklıma gelen ilk şey nasıl doğuracağım? olmuştu ama şuan gülüyorum allah her şeyi öyle güzel kararlamışki kimseye kaldıramayacağı yükü yüklemezmiş 🤲🏻 38+1 e gün aldık o gün korkudan hastaneden çıkarken çok ağladım heyecan korku mutluluk… 7 Mayıs Perşembe günü hastaneye yatışımızı yaptık giyindim ve almaya geldiler virüsten dolayı ameliyathane önüne eşim bile gelemedi yanlız gittim çok heyecanlıydım anestezi doktoruna söyledim zaten herkesinde yazdığı gibi gerçekten ortam öyle rahat şen şakrak ki rahatlıyorsun bebekten sonra sakinleştirici yapıyorum dedi rahatladım spinal iğnesi yapıldı (çok kolay bir işlem) uyuşmadım diyorum ben korkudan tekniker sağolsun hep elimi tuttu konuştuk çok güzel geçti zaten 5 dakika geçer geçmez bebeğimle göz gözeydim o ilk kokusunu merak ediyordum yanıma getirdiler bana bakıyordu allahım bu nasıl bir mucize dedim. Sonra bebeğim gittti bana sakinleştirici yapılmış gözümü açtığımda odama gidiyorduk doğum benim için 5 dakika ve bebeğim olarak mükemmel bir anı olarak kaldı odama geldik kanama kontrolleri vs yapıldı ama acı hissetmedim 3 4 saate uyuşukluk geçti zaten ağrı kesici yapıyorlar ve öyle aman aman asla ağrı hissetmedim 14 saat sonra ayağa kaldırdılar ama çok şükür çok rahat oldu sadece başım döndü. Ertesi gün fotoğrafımızı çekilip kızımı alıp evimize geldik💕 Her zaman dua ettim bu mübarek günlerde kalpten edilen dualar kabul olurmuş Allah’ım dedim bana kolay ağrısız rahat hemen ayaklanabileceğim bir doğum nasip et 🤲🏻 Bana pozitif bir doğum hikayesi nasip et 🤲🏻Her gün her saat dua ettim rabbim de geri çevirmedi doğum yaptığım gün hayatımın en güzel günü olarak kaldı. Gönüllü olarak Sezeryan oldum. Normal ya da Sezeryan Gönüllü ya da zorunlu olacak olanlara tek tavsiyem bol bol dua edin ve inanın her şeyin çok güzel ve kolay olacağına kendimi inandırdım ve öyle de oldu binlerce kez şükürler olsun 🤲🏻💕
Ayse_58 Ylcnbsr gözünüz Aydın olsun bende 38+1 de spinal sezeryan olucam cuma günü ikinci sezeryanım olucak eşim kalıcak yanımda siz eşinizle zorlandınız mı hiç ayağı kalkana kadar bebeğin altını falan hemşireler mi değiştirdi eşiniz mi
hilal_tas94 Rabbim sağlık ömürler versin 🥰🥰 bende cuma günü spinal olucam kısmetse ama doğumdan snra devam edip yumurtaligimi almak için amelyat olucammerk ettiğim baş ağrısı falan yapiyomu snradan ve kum torbası koydularmi bide böyle dikerken falan hissediyomusnz tabi ağrı yoktur ama o his varmı Ylcnbsr
Ylcnbsr Ayse_58 teşekkür ederim annemle eşim vardı yanımda zaten çok alt değişmelik bir durum olmadı hemen yapmadı tuvaletini ama çocuktan çocuğa değişir burda eşiyle idare eden çok görmüştüm hikayelerde sanada hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum 💕
Songsong Ayse_58 iyiki eşım kalmış beni hopp tıttu kaldırdı,hemsireler süper sğreklı gelıp gıttıler,eşimn olamsı daha ıyo gibiydi cocugun hazını uc parmağıyla almaya calışıyordu😂😂😂bebek aglıyor ben bişi yapamıyorum o da narin narin🤣kızdım
Ylcnbsr hilal_tas94 bana bebekten sonra sakinleştirici yaptılar hatırlamıyorum muhakkak sende iste kum torbası küçük koydular uyuşuktu ama ağırlık hissettim sadece öyle aman aman bi acısı yoktu
Ylcnbsr Ayse_58 gece eşim gitti bütün gün yanındaydı ama doğum yaptığım hastane eş ve bir refakatçi kabul ediyordu
Songsong Yaaaa cok guzel💐💐🥰🥰🥰🥰🙏 benım de sabah olacak ınsallah seninki gibi pozitif bir dogumum olur rabbım herkesin yardımcısı olsun gozunuz aydın
Songsong Yaaaa cok guzel💐💐🥰🥰🥰🥰🙏 benım de sabah olacak ınsallah seninki gibi pozitif bir dogumum olur rabbım herkesin yardımcısı olsun gozunuz aydın
Ylcnbsr Arzum79 kanama bölgesine gazlı bez koyup karnıma dairesel hareketler yapıp kan akışı nasıl diye baktılar iki üç kez sonra az olunca kum torbası koydular küçük ama herkese koymuyorlar
Songsong Ylcnbsr cok sukur kawustuj ama biliyomusun kaburgam cokuntu ıcınde sankı hala afrıyo.dıkısım sıfır agrı ama uyuşuk