Ozlem0635 Kızlar herkese merhaba astım hastasıyım 18 haftalık hamileyim ama nefesim çok daralıyo sürekli ventolin kullanıyorum birde respiro 😔 sizlerden de benim gibi olup farklı yöntemler deneyen var mı?
Beyhan60 Bende astimim 18 haftalar inan normal ama sinra daha zorluyor 27+1 ilac kullanmiyorum zorunlu olmadikca