Ysmn_11 Homesweethome benim de o tarihler arasında ama hiç bir belirtim yok bu ayda sadece ovulasyon kullandım bir hafta önce yumurtmala gördüm umudum yok gerçekten Allah en kısa zamanda isteyen herkese nasip etsin
132025 Homesweethome benimde 15i Mart’ta kürtaj olmuştum çok değerlendirme yapmadım ama bi ihtimal belki ayrıca hamilelikte belirti olucak diye bişey yok ilkinde mide bulantısı yaşayıp anlamıştım ama ikincide hiç belirtim olmamıştı
Homesweethome Deletedmom_9 evet ya gerçekten zaman gecmiyor 4 güne düştü çok şükür😄 bu ay güzel değerlendirdik umarım olmuştur asla belirtim yok ama 🙄sizin var mi?
Deletedmom_9 Homesweethome ben de bu ay ilk kez ovülasyon kullandım. Bi adetten 2 gün sonra koyu cıktı. Bi de adete 9 gün kala koyu cıktı anlayamadım. Belirti de karın agrısı var zaten daha erken belirti için inşallah tutmuştur :)
Homesweethome Deletedmom_9 ovulasyon kullanmadım ben reglim bittikten sonra 2 günde bir değerlendirmeye çalıştık. Inşallah canim 🙏
Unicorn12 Benim 15i bende bu ay clife kullandım beklemedeyim. Belirtim filan da yok bakalım kısmet artık
Homesweethome Unicorn12 oyle tabi ki kısmet inşallah tutunmuştur canim🙏 1.5 senelik evliyim 7 aydır deniyoruz bu aralar herkesin hamilelik haberini alıyorum yakin çevremden. Hepimiz için her gün dua ediyorum🌸
Unicorn12 Homesweethome bende eylül 2017den beri deniyorum işte :( ben bu süreçte o kadar çok aldım ki hamilelik haberi aynı dönemde evlediğim herkesin çocuğu oldu ikinciye bile hamile kalan oldu. İnşallah çok fazla bekletmeden gelir mucizlerimiz
Homesweethome Unicorn12 yaşadiklarinizin çeyreğini hissedebilirim anca rabbim kucağını boş bırakmasın inşallah kısa zaman da alirsin güzel haberleri canim benim burda birlikte bekleyelim bakalım👭
Mlkkkkkkk Unicorn12 ben de Eylul 2017′den beri deniyorum. Aynen cevremdeki herkes 2.ye hamile. Benim de adetim yaklasti. Az daha ugrasirsam kardes cikabiliriz bence:)
Unicorn12 Homesweethome hele bugün daha bir üzdü anne olamamak 😞 ama Rabbimin vardır bir bildiği diyorum. Geçen sene 2 hafta yaşayabildim o mutluluğu kısa sürdü yani. Anne olmak isteyen herkes inşallah en hayırlı zamanda o duyguyu tadar
Homesweethome Unicorn12 evet eskiden bu kadar etkilemezdi bu gün ama anne olmayı isteyince farkli oluyormuş biraz buruk😌benimde 5 günlük bi sevincim oldu ama kimyasalmis🤦🏻♀️asla pes etmek yok her ay umutla beklicez😇
Unicorn12 Homesweethome o umutlar olmasa zaten yanmıştık 😊 inanıyorum ki hepimiz o duyguyu tadıcaz. Şurda birkaç günümüz kaldı ha gayret. Var mı belirtİ filan
Homesweethome Unicorn12 hiç bir belirtim yok benim kimyasal gecirdigim ay çok uykum geliyordu bir de rahmim de batma oluyordu bilmiyorum onlar gerçekten gebelikle mi ilgiliydi. Ama bu ay hiç bir şey yok sadece bekliyorum🤷🏻♀️
Homesweethome Ysmn_11 ben de öyle hissediyorum ama belki de kendimi umutlandırıp sonra üzülmeyeyim diyedir 🤷🏻♀️
Homesweethome 132025 kesinlikle illa belirti olacak diye bir şey yok hatta çoğu zaman psikolojik olarak belirti hissettiğimi düşünüyorum 🤦🏻♀️
Homesweethome Mlkkkkkkk vardır rabbimin bir bildiği hiç ummadık zamanda olur belki pes etmeyelim biz 🙌🏻
Unicorn12 Mlkkkkkkk 😀 yoksa aynı kişimiyiz. Valla bizi biz anlarız sadece. Evde kedim var doğum yapan bir arkadaşım çocuğu olmayanlarda kediyle mutlu oluyor demişti :)) Allahtan böyle insanları ciddiye almıyorum da işte başına gelmeyen anlamıyor malesef
Unicorn12 Homesweethome benimde kimyasal geçirdiğim ay hiçbir adet belirtim yoktu normalde 3 4 gün önceden migrenim tutardı o zaman olmamıştı şuanda aynı durumdayım ama tabi ben o belirtilere kafa yormayı bırakalı baya oldu 😊 ateşimi ölçüyorum sabah ona göre anlıyorum zaten ne olacağını