AyseErnn Yapacağın belli ilaçlarını aksatmadan kullanıcaksın.Yatıcaksın sadece zorunlu ihtiyaçların için kalkacaksın.Yatarkende ayağının altında hep yüksek yastık bulunsun.Seni,o korkunu endişeni çok iyi anlıyorum.Boolca dua,pozitif düşünce ile bebeğin sana sımsıkı tutunacak inşallah🤗