Vikvik Kızım 8 ay 18 günlük, ben 6 haftalık hamileyim. Doktor 1 yaşına kadar emzir sonra sütten kesersin dedi. Emzirmeye devam eden var mı? Sizde sağlık problemi oldu mu?
mizginkrgn Vikvik canım ben oğlum 4.5 aylıktı emziriyordum hamile olduğumu öğrenince hemen kestim iyi değilmiş hamile iken emzirmek
zeydefem Vikvik ben de emzirirken hamile kaldım internette zararı yok yazsa da eskilerin söyledikleri de kesinlikle boş değil annem bana kes artık çocuk ishal olur dedi iki gün sonra çocuk ishal oldu😂
hunilimom mizginkrgn hamileyken de emzirebiliyorsun canım tamdem deniyor adına bi araştır derim bebeğin küçük daha en azından ek gıdaya başlayana kadar emzirmeni öneririm tavsiyem Burdur yanlış anlama 🤗
zumra2020 Korunuyor muydunuz canım? Korunuyorsaniz nasıl? Bende doğumdan sonra nasıl korunsam diye düşünüyorum da O yüzden soruyorum.
Strkephic Bende 11 aylık bebeğimi emzirmeye devam edeceğim 5 haftalık hamileyim canım tandem emzirme diye bişey var emzirilebiliyor doğumdan sonra ikisinide emzirenler var 🤗
Vikvik Strkephic tandem emzirmeyi biliyorum ama bebeklerin gelişimi iyi olsa bile bizim vücudumuz ne kadar zarar görür onu merak ediyorum.
hafsahamza bende 4.5 aylıkken hamile kaldım bebegim 11 aylık olucak emziriyorum hala bebegi etkilemedikçe emzirebilirsiniz
Vikvik [bilinmeyen] evet biliyorum canım ama annelerin vücudu zarar görür mü diye soruyorum. Kemik ve dişler kötü etkilenir diye
Vikvik [bilinmeyen] evet biliyorum canım ama annelerin vücudu zarar görür mü diye soruyorum. Kemik ve dişler kötü etkilenir diye
Vikvik [bilinmeyen] evet biliyorum canım ama annelerin vücudu zarar görür mü diye soruyorum. Kemik ve dişler kötü etkilenir diye
Vikvik [bilinmeyen] evet biliyorum canım ama annelerin vücudu zarar görür mü diye soruyorum. Kemik ve dişler kötü etkilenir diye
zeydefem [bilinmeyen] ben de emzirirken hamile kaldım internette zararı yok yazsa da eskilerin söyledikleri de kesinlikle boş değil annem bana kes artık çocuk ishal olur dedi iki gün sonra çocuk ishal oldu😂
Sekuhan O değilde süt korur diye inanlar var,ve ilişkide korunmuyorlar bu yüzden. Bu nasıl bi düşünce. Emzirirken hamile kalınabilir.
Sekuhan O değilde süt korur diye inanlar var,ve ilişkide korunmuyorlar bu yüzden. Bu nasıl bi düşünce. Emzirirken hamile kalınabilir.