Merhaba kızlar 31+3 günlük bebeğim bu gün kontrolde bebeğin suyunun sınırda olduğunu söyledi doktorum ki okadar da su tüketmeye özen gösterirken suyumun az olması çok şaşirttı napmaö gerek suyu artırmak için doktorum kan sulandırıcı iğne yazdı her gün onu kullanıyorum başka ilaç vermedi benim gibi olup tam zamanında Doğum yapan varmı ?