Mcbh Ben iftarda çok meyan şerbeti içiyorum acaba bir zararı varmıdır doktora soramadım bilgisi olan yada içen yazabilirmi?
Deletedmom92 [bilinmeyen] Meyan serbetinin yüksek tansiyonlar icin cok tüketilmesinin dogru olmadığını biliyorum kardesim 🌺 Ki zaten herseyin fazlası zarar ☺️💜 Hamilelikte tansiyonda önemli biliyosun.. Dikkatli tüket inşaAllah ☺️🤰🏻
Mcbh Deletedmom92 ayy elimde değil ilk orucu açar açmaz iki bardak içiyorum doyunca da içiyorum hatta sahurda da içiyorum bazen çok seviyorum
Mcbh Ayshmm o yüzden mi sürekli uykum geliyor ayaklarımın alti yanıyor acaba 🤔biraz ara veriyim bari sağol canım 🙂