Kızlar merhaba;
Doğumdan sonra hastaneden çıkarken arkadaşlarım gecelikleri üstüne sabahlık giyerek çıkmış. Ben rahat bi elbise alayım diye düşünüyordum ama sezeryan olacağım için giyinip çıkarman zor olur dediler. Bende kararsız kaldım. Siz ne düşünüyorsunuz?