Symhm Kızlar bazen bebeğinin tekmelerini çok yoğun hissediyorum bazi günler hissetmiyorum 24 haftalık hamileyim sizede öyle oluyor mu. Dün ve bugün hissedemedim çok fazla tekmelerini
Minnosunannesi Symhm 28den sonra tam olarak netleşiyor hareketleri. Ama ben çok hissetmiyordum hala öyle 34teyim. Sebebi plasentam ön duvarda olduğu içinmiş
Erkekannesi1 Gulsum94 bazen bende çok yoğun hissediyorum bazen az ayakta çok kalıp yorulduğum zamanlar az hissediyorum ama uzanıp elimi karnıma koyduğunda oynuyor hemen 😊🌸
Symhm Erkekannesi1 bende bugün ve dün ayakta kaldım çok fazla temizlik yaptım ondan olabilir öyleyse. Çok endişelendim 🙂
Erkekannesi1 Symhm ondandır bende üç gündür çok temizlik yaptım ayakta kaldım oynamadı hiç çok korktum sonra gece yarısı oynadı 😊 yorma fazla kendini kasılmalar oluyor sonra