Kızlar 37+1 de 8 mayıs cuma günü kontrole gittm bebeğim ters onun dışında herşey yolunda sancı vs yok.
19 mayısta spinal sezeryan için gün aldık. O güne kadar hiçbir kontrol yok, nst yok. Doktora tekrar geleyim dedim arada 11 gün var… bundan sonra herhangi bir durumda su,sancı,ağrı,hareket azlığı hemen arayacaksın bebeği alacağız dedi. Tekrar kontrole gerek yok dedi. Sizce bu durum normal mi son haftada 10 gün kontrolsüz, bişey olur da anlamazsam diye tedirgin oluyorum. Benimle aynı durumda olan ya da fikri olan var mı