Esmaaa26 Kızlar 34. Haftadayım tansiyonum düşmüyor 1 gece hastanede yattım . 2 tane ciğer geliştirici vurdular. Başına böyle birşey gelen oldu mu var mi önerileriniz. Sabah akşam Alfamet ilaca başladık . Varsa önerileriniz uyayım
Esmaaa26 Tazeanne- bakıldı protein kaçağı yok şükür .el ve ayaklarımda şişlikten sonra hastaneye gittik .
selamas [bilinmeyen] merhaba ben de 34. Haftadayım. Tansiyon problemi başladı ancak şükür ilaç kullanacak kadar değil. Size tavsiyem karbonhidrat ve tuz tüketmeyin. Tansiyon yükseldikçe limonlu su ve soda içiyorum
Tazeanne- [bilinmeyen] benim henuz tansiyon sorunum yok cnm yani genelde dusuyor. Ama ciktigi zaman 1 bardak ilik suyla iciyorum 1 kere sadece
Tazeanne- [bilinmeyen] benim henuz tansiyon sorunum yok cnm yani genelde dusuyor. Ama ciktigi zaman 1 bardak ilik suyla iciyorum 1 kere sadece