meleklerimm2 ya az önce suyu azalanlar postunda yazdıklarınızı okuyordum, ne oldu acaba diye merak ederken yazinizi gordum...
Öncelikle gözünüz aydın... maşallah cabuk bir doğum olmuş ne güzel..
Her şeye rağmen güzel yanlarını düşünün, bebeğiniz hayatta, siz sagliklisiniz, çok şükür 👐
Bu kısa ayrılığın acısını sonra bol bol çıkartırsınız 🤗💞