symslmz ben ilk kizimda riskli gebelik yaşamıştım ve kendisinin takibindeyim muhteşem bı insandir.ikinci kizimda da onun takibindeyim ama amaddiyattan dolayı bu hafta ordan ayrılmak durumunda kaldım.ama inan inanılmaz biri.sen tüm sorularını sorup hepsini cevaplayan kadar asla odadan çıkarmaz.asiri tatlı dillidir.detayli olarak herşeyi inceler hicbirseyi riske atmaz.ve telefonla da ulaşabilirsin kendisine gereksiz asla cagarmaz.zorunlu sezeryan 5600