Gamssss sağlıkla büyütün inşallah 🙏🏼 36da gittiğimde ,3110 du 37de gittiğimde 2970 dedi şaşırdım kilo mu verdi diye , cihaz bu yanılma payı var dedi 3000-3050 olarak dusunebilirsin dedi , 38olduk Çarşamba randevum var cumaya sezaryen isteyeceğim sanırım ben de , çatin 3200-3300un üzerine müsait değil dedi , bakalım kilosuna göre karar vericez