Kanatsizkelebek panik durumuna bir şey demem o çok ayrı onu mutlaka doktor ile görüş 💖 ilk sen görceksin, Sana getircekler falan bunları düşün ve korkma 🌸 bel agrisi bas agrisi yillardir soylenen seyler ama herkeste olacak diye bir kaide asla yok, mesela ben bas agrisi gecmisi olan biriyim dibine kadar dogum sonrasida agri yasadim 😂 sen yasamazsin belki sartlama kendini 👍🏻 Ameliyat ani seni konusturur zaten doktorun anlamazsin sadece bebisi cikarirken sarsiyolar seni o kadar 🥰 his kaybi da soyle dusun her ameliyat sonrasi kesi yeri cevresinde olur hassaslik sadece sezaryene has bi durum degil 😍