Mdelaaal Kızlar gün içinde çok erik yemek ara ara zararlımıdır 😂gedikçe yiyesim geliyor, Hakkınızı helal edin sormadan edemedim 🙋🏻♀️
Betim Mdelaaal geçen burada şeker fazla içinde diyorlardı da ben de aklıma geldikçe yiyorum çok güzel 😂😂
Faray Mdelaaal katur kutur tüketiyorum valla kışın canım çok istemişti kilosu 100 lira diye almamıştım, beklediğime değdi, şimdi yiyip duruyorum 😂
Busradonmezus Mdelaaal ben de cok yiyorum içinde ne var bilemicem ama annem abim için sürekli erik çok yedim ekşi suratli oldu der😂
Nezrinnn Ilk zamanlar cok hevesliydim cok isimlere bakardim simdi bakmiyorum cinsiyeti oyrenelim sonra hic kusma yasadinizmi