bufemu Bir önceki gebeliğim sorunlu bir gebelikti.O dönemde başlamıştım doktoruma gitmeye.20haftalıkken bebeğimizin kalbi durdu malesef,doğumumu bu doktorum yaptırdı.Şimdi Allaha şükür hamileyim,daha hamile olduğumu öğrenmeden gitmeye başladım.Bu benim 4.gebeliğim.Sizinde 2düşüğünüz olmuş.Riskli gebelik uzmanının sizi takip etmesi en sağlıklısı olur.En azından her muayenede olmasa da hamileliğinizin başlangıcında ,ikili,üçlü ve detaylı muayenelerinizde mutlaka gitmeniz gerekir.Gittiğiniz zamanda geçmiş hikayenizden de mutlaka bahsedin.🍀