Nur55 benim annemde babamda yok ve bebeğimin detaylı ultrasonuda çok iyiydi ve şuanda 33 haftalık hamileyim canım ama gebelik şekerim çıktı ve baya yüksek çıktı 200lü birşeydi ilk saatim diyet yaptım ve işe yaramadı ardından ilaç tedavisiyle düşürdük çok şükür. Bu anne babadan ziyade gebelikte oluşa bilen ve bebekle alakalı bir durum değildir. Annenin vucudunun bebeğe salgısıdır. Benim fikrim bu konuda yaptırılması gereken ve önlemininde alınması gereken bir konu tabi doktor en iyisini bilir ama birazcık detaylı araştırdığında demek istediğimi anlıcaksın canım 🙂 Bu konuda soru sorabilirsiniz bayanlar çünkü deneyimlendim başıma geldiği için çoğu konusunda da bilgi sahibiyim