Sevilay80 Merhaba 20 haftalık gebeyım gecen sene Bı sebeple tetanoz aşısı oldum sizce tekrar yaparlar mı benim gibi durum yasayan var mı cok korkuyorum ve kafam karıstı
Tubao Sevilay80 bence doktorunuza ve sizi takip eden aile hekiminize danisin ve güvenin. Ben 2 doz olunmali diye biliyorum