Tugbabayir Merhaba hanımlar 20 haftalık hamileyim gün icerisinde iş yaparken sürekli eğilmek ya da çömelmek zorunda kalıyorum ve bu yüzden arada karnım kasıklarım ağrıyor.Normal mi sizce? korkuyorum açıkcası
hilal_yener Tugbabayir karnının üstüne doğru eğilmiceksin squat pozisyonunda eğilip kalkıyosun ya öyle yapcaksın
Tugbabayir hilal_yener öyle yaptığım halde yine de hafif ağrı oluyor neden acaba😒o zaman da bebege zarar verdigimi dusunup telaslaniyorum
Imfromlastnight Aynısı bana da oldu. Yazlıkları çıkarırken çok eğildim kalktım baktim ki kasıklarım ağrımaya başlamış. Hemen uzandım dinlendim geçti.
duygu_ozgenc 33 haftalığım bu zamana kadar hiç bişey olmadı sürekli çömelip kalkmak yoruyo eğilerek alıyorum bu aralar belim ağrıyor eğilince onun dışında bişey olmadı şükür