Pelin94 bende yaptırman kanaatindeyim canım amaki doktoruna danışmalısın öncelikle.Hareketler yavaşlıyor ama ki bir kaç güne düzeliyor ve eskine kıyasla daha da gümbür gümbür geliyor ☺️ Endişe etme binlerce anne yaptırıyor bu aşıyı.Ayrıca burada kimse doktor değil kuzum, en iyi bilgiyi seni takip eden doktor verecektir.Bebeğine sağlıkla kavuşman dileği ile..Sağlıcakla kal 🌸