Ben ilk dozu 20 haftalıkken yaptırmıştım canım 2.doz için 1 ay sonraya gel demişlerdi il dışında kaldığım için 2.dozu henüz yaptıramadım şu an 28 haftalık oldum ama aile doktorunu arayıp bilgi aldığımda 30.haftaya kadar yaptırabilirsin demişti önemli olan 2 doz arasında 1 aydan kısa zaman olmaması ve 30.hafatadan sonra yapılmamasıymış öyle söylendi bana