Dün buranın devlet hastanesinde Doppler Ultrasona alındım , Doğum sonografer tarafından kontrolüm yapıldı bebeğe giden damarda direnç artışı gözlemledi bu da ya erken Doğum ya da düşük kilolu bebekle sonuçlanıyormuş. Allah beterinden korusun ama bebeğime rüzgar değse gözümden sakınırım derken olumsuzluk duyunca dünyam başıma yıkıldı. Bugün iyi bir Kadın Doğumcuya gittik biraz pahalıydı ama o kadar güzel ayrıntılı bir ultrason yaptı ki ve sonuç , herhangi bir direnç sorunu yok Devlet hastanesindeki kişi yanlış damarların direncini ölçmüş. Demem o ki üzüldüğümle kaldım bebeklerinizde bir olumsuzluk olduğunda mutlaka farklı doktorlara da gidin resmen yanlış teşhis kurbanı oldum. Hayırlı doğumlar herkese şimdiden 🙏