Kız ben 4 yılık evliyim iki düşük yaptım ama her iki hamileligimde tek belirtim goguslerim kocaman oldu oradan anladım neyse bu ayda yine goguslerim bomba gibi çokta ağrısı var afedersiniz en son da Nisan 11de adet oldum ama cuma günü aksam ovulasyon testi yaptım hafif çizgi çıktı oda sabah kayboldu var mı bu konuda fikri olan yardımcı olursanız size zahmet