Bsralemdar Nisa_nurr Korkma benimki sağa toplanıp karnımı yamultuyor. Hamile kaldığım da sağ kasığımda ağrı oluyordu hep. Hala sağ taraftan çıkmıyor. Kendine mesken etmiş orayı. 😂
Yakamoz__gul Nisa_nurr benim her sabah öyle. Elimle dokununca yuvarlak kavisini bile hissediyorum elimle. Öyle mutlu oluyo galiba 😆 kardeşim hamileyken onunda öyle acayip bı şekilde poposunu dikerdi
AtesAlininAnnesi Benimde o şekilde oluyor kuzum bebişin o korkma hafif elinle okşa mesela ❤️Kaç haftaliksin
Nisa_nurr AtesAlininAnnesi 19+4 üm normalde hep düzdü 20 dakika önce solumda daha fazla şişlik oldu insAllah bir şey yoktur ♥️
Tontinimontin Bsralemdar aradığım post ayy aynı benimde öyle 16+4 teyim bende valla öyle olunca aklım fırlıyor
AtesAlininAnnesi Nisa_nurr hayır kuzum birşey yok merak etme rahat ol bendede çok oluyor taş gibi oluyor hatta ❤️🤰
Bsralemdar Nisa_nurr Korkma birşey olsa kendini belli eder zaten. İçini fersh tutki herşey güzel olsun. Benim basından beri sağda hep diyorum ya.
Beyzaozturk97 Nisa_nurr hamileliğimin başından beri bizde öyleyleyiz 39 olduk hala öyleyiz ne hallere giriyor bir görsen ama korkulacak bişey değil norlmal
Nisa_nurr Beyzaozturk97 iyi bari vurmalarini hissediyorum dedim sola geçti acaba bir şey mi oldu Allah korusun ♥️
Hayat2706 Ben de suan 18+2 hamileyim ben daha hissedemiyorum ama hep sol kasıgım ağrıyor , ve benim biraz suyum azalmış ama korkucak kadar değil doktorum su iç bol bol dedi , ben ne zaman hissederim acaba bebeğimi
Nisa_nurr Hayat2706 herkesin ki farklı oluyor bildiğim kadarıyla ben vurmalarini falan 1 haftadır hissediyorum
Nisa_nurr Enya Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin, zaman ilerledikçe demek ki ayırt edilmiyor
Nisa_nurr Sedatas2323 maşallah Allah sağlıklı bir şekilde hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin 😍