Miniminikuss Mrb canımm anneler. Anne yanı beşik olarak tavsiye edeceğiniz yer varmı.kullanan anneler yardımcı olursanız sevinirim. Netten bakıyorum ama saglam mı anlayamıyorum 🤷🏻♀️
_defnee Miniminikuss Merhaba canım benim. Yeni anne olarak küçük bir tavsiyede bulunmak istedim. Doğum yapıp eve geldiğinde yorgunluk lohusalık sonrasında uykusuzluk olabiliyor. O yüzden anneyanı beşiğini etrafı açık parmaklıklı tercih etsen iyi olur. İki beşikte Benim çöp oldu. Oturduğum yerden dönmüş mü diye hemen bakabiliyorum. Alabiliyorum uzanıyorum. Ama diğer beşikte kapalı hep başında durmam gerekiyor ben psikolojik olarak rahat edemedim.
Miniminikuss Ozlemcyln kuzum e bebekte gordum besıgı ama saglam lık acısından tam emin olamadım tereddutte kaldım gdıp bıdaha bakayım dedim 🤷🏻♀️
Miniminikuss _defnee oncelıkle allahım evladını sana bagıslasın kuzumm🙏❤️ evet bnde anne yanı asansorlu olsun istedim dedıgım gbı otekı besıklerde zor oluyır bıde sezeryan olursa dogum alıp koyması sıkıntı bende onun ıcın anne yanı olsun istedim
2kizanasi Hepsiburada dan Baby bee Anne yanı doğal beşik aldım, daha kurmadım ama ağacı falan çok sağlam bakabilirsiniz :)
Miniminikuss Hduygu kuzum ordakı besıklerı gordum yanlız yorumlarda sıkayet eden cok olmus ondan bı kararsz kaldım 🤦🏻♀️asansorlu dimi kademe olarak ayarlanıyor. Bıde szın aldıgınız ne diye gecıyor ona gore bı bakayım ben
Miniminikuss Hduygu kuzum ordakı besıklerı gordum yanlız yorumlarda sıkayet eden cok olmus ondan bı kararsz kaldım 🤦🏻♀️asansorlu dimi kademe olarak ayarlanıyor. Bıde szın aldıgınız ne diye gecıyor ona gore bı bakayım ben
Hduygu Miniminikuss bizim aldığımız bu bire bir aynısı geldi . Ben hiç şikayet duymadım. Ama biraz geç gönderiyolar.
2kizanasi Miniminikuss Stokta mı bitti aceba yenilenir muhakkak o zaman tüh 😕 ben aldığımda da iki rengi kalmıştı mesela yine takipte olun gelir heralde